Zupa brokułowa


Zupka z brokułem..nigdy wcześniej nie dodawałam do zupy całego brokuła , tylko same różyczki-ale gdzieś w necie widziałam , że można dodać także i pokrojony trzon brokuła.
  • bulion
  • 1 duży brokuł
  • kilka  ziemniaków
  • 2 marchewki
  • 1 pietruszka
  • śmietana
  • sól, pieprz
  • listek, ziele
Marchewki, pietruszkę obrać obrać i pokroić w kostkę.Różyczki brokuła oddzielić od trzon, a trzon pokroić na kawałki.Do bulionu dodać pokrojone warzywa,brokuł -pokrojony trzon [różyczki dodać pod koniec gotowania] przyprawy.Gotować do miękkości ziemniaków i warzyw.Na sam koniec dodać różyczki brokuła.Dodać śmietanę i koperek.Doprawić w razie potrzeby.

Komentarze

  1. Hej, super zupka! Jadłam kiedyś taką chyba i byłam naprawdę zachwycona, najwyższy czas odświeżyć kubki smakowe.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.